유료

테스트용

부제목 테스트

대삼각형 by b
5
0
0

호오

호오

호오

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin vel purus ac dolor pretium molestie at quis tortor. Ut id risus dignissim arcu viverra mollis. Phasellus lacinia ornare aliquam. Suspendisse sed lacus purus. Nulla facilisi. Etiam massa leo, mattis sed ipsum id, commodo pellentesque lectus. Vivamus viverra elit nec auctor vulputate. Donec est risus, porttitor eget luctus eu, aliquam eu lacus. Donec commodo ultricies quam at commodo. Phasellus porta leo quam, ut feugiat augue ultricies vitae. Praesent ornare, libero non egestas volutpat, velit nisl sollicitudin lorem, nec accumsan augue metus pellentesque purus. Suspendisse eget fringilla sapien. Donec elementum laoreet velit, et facilisis nulla pellentesque non.

Sed non dui ac justo mollis aliquam. Morbi eget eleifend augue. Donec ac est ac libero posuere lobortis ut a lorem. Nam porta a risus a commodo. Aenean tincidunt quis risus in ultricies. Nam lobortis neque ac purus mollis fringilla. Nunc lacinia turpis arcu, et vulputate nibh mollis sed. Duis dapibus diam sed tellus blandit ultrices.


Pellentesque pulvinar, nisi at vestibulum luctus, enim sem fermentum nisi, sit amet vestibulum nisl nulla ut justo. Sed consequat mauris ex, in pellentesque eros maximus a. Fusce vitae odio ex. Proin molestie arcu fringilla consequat fringilla. Etiam vel tortor ut tortor ornare rutrum et ut lacus. Duis hendrerit, mauris non tempor blandit, dolor urna consequat nunc, ut maximus urna magna a ipsum. Curabitur ullamcorper imperdiet ante, et feugiat erat dignissim id. Nulla lorem nisl, suscipit a metus sit amet, ornare maximus nunc. Donec nec mattis est. Cras eget ante quam.


Ut euismod nunc sed vehicula tincidunt. Vivamus imperdiet magna non diam consectetur, sed molestie augue malesuada. Sed pharetra eu dui vitae vehicula. Aliquam suscipit tortor lacus, non porta ligula tristique id. Phasellus hendrerit fringilla elit nec semper. Sed eu pulvinar tortor. Proin malesuada vehicula ipsum, eu dictum sem tincidunt sit amet. Maecenas quis vestibulum nulla, vitae scelerisque tortor. Vestibulum consectetur rhoncus fermentum. Sed pretium nibh ac risus aliquam, nec condimentum tellus viverra. Donec elementum blandit ante, vel luctus ante dapibus eu.


Curabitur placerat, nisl posuere tempus suscipit, nisl justo placerat ante, sed faucibus magna tortor vel elit. Donec faucibus enim eget elit rhoncus tincidunt. Phasellus ac vestibulum sem. Morbi nec scelerisque risus. Nunc eleifend convallis urna vel consequat. Proin vitae eleifend elit. Duis mattis eget massa varius eleifend. In pretium elementum bibendum. Proin consequat suscipit urna, in pulvinar tortor venenatis vel. Etiam vulputate, elit non mattis ornare, diam augue rutrum lectus, ac fermentum ipsum nunc et urna. Fusce cursus tincidunt venenatis. Nulla scelerisque tellus vel tortor lobortis, vel facilisis risus vestibulum. Donec mollis eget lacus id mattis. Cras ullamcorper nulla sed dictum vulputate. Nulla eu gravida dolor.

암튼 자간도 있네용

어머!!!! 리디바탕!!

색 슬라이더로 지정해서 쓸 수 있음

흠.. 포타보단 깔끔한듯? 그리고 문단간격 2줄이 있어서 영어폰트 타임스뉴로만 들어오면 좀 웃길 것 같다. (좋다는 뜻)

  • 리스트

  • 있고

link 링크는 색이 안 바뀜


  1. 문단 들여쓰기 설정 가능하고 요런 18년도 텍대 감성 샤랄라 나눔줄??????도 있음

  2. 호오

  3. 살짝 거슬리는 거? 뭘 설정하고 나면 무조건 설정버튼을 눌러야됨. 근데 ㄱㅊ

  4. 위에 글자 수도 나옴 공미포 아니고 공포 글자수임

  5. 비밀글 설정 가능

  6. 연령대 설정 가능(전연령, 15, 성인)

  7. 숫자 리스트는 숫자 폰트 고정임

  8. 미리보기 기능 있음

  9. 외부검색 허용/비허용

  10. 우클릭 제한있음

  11. 독자들이 가장 오래 머문 부분 보여주기 있음 (기능 끌 수 있음)

  12. 좋아요, 조회수 공개/비공개

  13. 태그 다양함.

태그의 카테고리가 개다양함… 컾링별/캐릭터이름/hl,gl,bl/트리거 주의 카테고리가 있음…… 물론 기타로 적을 수도 있음

그건 그렇고 말줄임표 가운데로 오는 거 못 끄나? 난 가운데로 오는 거 별로 안 좋아하는데

뒤로가기는 버튼이 따로 없나? 근데 컨트롤 제트 먹힘.

부분 유료글 설정가능

카테고리
#기타

댓글 0



추천 포스트